aMuse U | Amintiri | Utile

Texte de agatat!

Posted on: Iulie 7, 2009

*Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa.
*Trebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger.
*Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?
*O sa ma saruti sau trebuie sa mint in jurnal?
*Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa-i arat Mosului sa-mi aduca de Craciun?
*Corpul tau e alcatuit 90% din apa, iar mie mi-e sete.
*Vorbim sau continuam sa flirtam de la distanta?


*Am atatea emotii in fata ta, incat mi-am uitat replica de agatat.
*Andreea ma cheama, dar poti sa-mi spui „iubito”.
*Arati atat de bine, incat era sa fac infarct.
*Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine.
*Esti atat de misto cum spun toate fetele?
*S-ar putea sa plec in curand din tara, e cazul sa nu mai pierdem vremea si sa fim impreuna.
*Ce misto mirosi, e parfumul cu care se da pietenul meu.
*Sunt noua pe aici, poti sa ma ghidezi spre inima ta?
*Stiu ca ai vrea sa ma iei direct de nevasta si nu indraznersi. Hai mai intai sa fim prieteni.
*Scuza-ma, am observat ca tu nu m-ai observat.
*Ce caine dragut! Ce numar de telefon are?
*Avem vreun prieten comun care sa ne faca lipeala?
*Trebuie sa ma marit cu cineva, ca sa nu ma expulzeze.
*Vocile din capul meu mi-au zis sa vin si sa vorbesc cu tine.
*Poti sa-mi iei ceva de baut, sau mergem direct la tine?
*Crezi in dragoste la prima vedere, sau e nevoie sa mai trec o data?
*Pe unde ai umblat toata viata mea?
*A iesit soarele sau doar ai zambit?
*Doamne, ce ma bucur ca nu sunt oarba!
*Trebuie sa fii foarte obosit…ai umblat prin mintea mea toata ziua.
*Woaawww! Astia (ochii) sunt reali?

1 Response to "Texte de agatat!"

baiatu..sunt solo…hai ne combinam….

la cartela ma….

u ce credeai..? :))

Lasă un răspuns

"Plangi cu sufletul, fara a ti se umezi ochii. Razi pentru a putea reusi. Iubeste pentru a-ti putea umple inima cu adevarata dragoste. E tot ceea ce iti trebuie pentru a fi fericit."
Iulie 2009
L M M M V S D
« Mai    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Categorii

Arhive

Blog Stats

  • 40,204 vizitatori

Top click-uri

  • Niciunul
