aMuse U | Amintiri | Utile

Sa ne amintim de copilarie…

Posted on: Iulie 7, 2009

Recent mi-am facut ordine prin biblioteca si-am gasit agendele din generala…vai de capul meu…numai copil sa nu fi :))
Vreo 5 minute am stat sa ma gandesc „oare numai eu am fost asa de retardata!? cum sa scrii asa ceva? sper ca nu am fost singurul copil asa de disperat?”.
Si acum sa va explic ce-am gasit prin ele: oracole, amintiri, baietii de care imi placea, cum ii cheama pe fostii prieteni (ca pe atunci erau prieteni, nu iubiti, „vrei sa fii prietena mea?”:))), actorii preferati, program de desene animate, articole si poze lipite pe pagini cu tot felul de cantareti si actori, tot felul de jocuri/teste de fete de prin reviste, exemple de nume pentru copiii pe care o sa ii am, articol despre pubertate, etc, deci tot ce nu / va puteti inchipui. Si acum am pe fata expresia ….”OMFG!” :)))
Desi sunt „lucruri personale”, am zis sa nu ma amuz copios doar eu, asa va mai aduceti si voi aminte cum era cand erati mici si disperati🙂.


AMINTIRI

Simbolul iubirii
Pe umeri: Adio
Pe buze: Prieteni
Pe deget: Liniste
Pe ochi : Dispret
Pe frunte: Melancolie
Pe buze: Amor

Programul saptamanii
Luni: M-am indragostit
Marti: Am suferit (repede mai mergeau lucrurile pe atunci :)))
Miercuri: Ti-am spus ca te iubesc
Joi: Am asteptat raspunsul furioasa
Vineri: Ti-am spus ca sunt ocupata
Sambata: Am vrut sa ma omor  (cum sa nu fie copiii Emo!? :)))
Duminica: M-am razgandit

Traiesti o singura data, dar daca traiesti drept, o data este destul.

Plangand te-ai nascut pe acest pamant,
Cei ce te asteptau, te asteptau razand,
Fa in asa fel incat, atunci cand te vei stinge,
Razand sa parasesti pe cei ce te vor plange.

Binecuvantare
Unde-i credinta, acolo-i iubire,
Unde-i iubire, acolo-i pace,
Unde-i pace, acolo-i binecuvantare,
Unde-i binecuvantare, acolo-i Dumnezeu,
Unde-i Dumnezeu, acolo nu-i nevoie.

Luminile
Orasului
Vegheaza
Etern

Nu iubi un blond,
Ca e vagabond.
Ci iubeste un brunet,
Ca saruta cu talent

S
T          M
O          E
PAGINA

Ce-ar face baietii,
Daca n-ari fi fete?
Ar merge pe strada,
Sarutand peretii.

In loc de data,
Te sarut o data.

De pe coasta Rio
Eu iti spun Adio.

In loc de titlu,
Te sarut multiplu.

Ti-as mai scrie, dar mi-e somn,
Nopate buna, somn usor.

INTREBARI DIN ORACOL/RASPUNSURI  (O, Doamne!)

Cum arati? – Marfa, super ok; Nasol, grasa, urata; Las la aprecierea ta; Tu ce crezi?
Iti place scoala? – Da si nu; Sa zicem ca nu; Nu prea; De ce nu?
Care materii iti plac cel mai mult? Dar profesori?
Ai voce? – Parca n-ai sti; Normal, nu sunt muta; Doamne fereste;
Iti place sa te machiezi? – inchipuiti-va ce-au raspuns baietii la intrebarea asta :))
Unde ti-ai petrece seara cu prietena/prietenul? – In pat; Intr-un hotel de lux; Intr-o casa la munte, la lumina semineului;
Ce crezi ca este mai important intr-o relatie?
Ce parere ai despre mine?
Putem trece la intrebari mai intime? – Desigur, de cand astept; Daca vrei…; Abia astept
Ce vrei sa te faci cand vei fi mare? – Avocata, sotie, mama, bunica; Rebu scrie pe mine;

JURNAL

Pe o pagina alba am gasit scris:
” Despre Ralu,
Ma numesc Raluca si am 11 ani.
In principal imi doresc sa ma casatoresc cu un om bogat si sa devin Fata Model.”
E comic sau tragic?😦

Poezie scrisa de mine:  (e clar ca poeta n-o sa fiu never ever :)))
” Te iubesc
Cand va sosi timpul plecarii, am sa-ti soptesc ca te iubesc,
Si ca orice ar fi, te voi iubi mereu.
Cand iti vei da seama ca te iubesc,
Va si mult mai tarziu.
Cand va sosi timpul plecarii,
Am sa-ti soptesc ca te iubesc.
Trebuie sa intelegi ca te iubesc,
Dar trebuie sa pleci, nu refuza.
Dar sa nu uiti ca te iubesc,
Si-ti interzic sa mai vorbesti.
Cand va sosi timpul plecarii,
Am sa-ti soptesc ca te iubesc.”
Ma, macar am incercat si eu…. :)))) La 11 ani, ce poti sa ceri!? :)))

Sper ca v-ati amuzat, dar cred ca o sa va amuzati si mai mult gandindu-va la ce aveati si voi prin agende si la cum erati si voi copii.

1 Response to "Sa ne amintim de copilarie…"

sa stii k m-a binedispun ceea ce am citit si chiar asa e mi-am adus aminte de incercarile mele de poeata si era frumos atunci cu toate jocurile alea😛

Lasă un răspuns

"Plangi cu sufletul, fara a ti se umezi ochii. Razi pentru a putea reusi. Iubeste pentru a-ti putea umple inima cu adevarata dragoste. E tot ceea ce iti trebuie pentru a fi fericit."
Iulie 2009
L M M M V S D
« Mai    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Categorii

Arhive

Blog Stats

  • 40,204 vizitatori

Top click-uri

  • Niciunul
