aMuse U | Amintiri | Utile

Ce-am mai invatat…

Posted on: Iulie 7, 2009

*Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pese.
*Am invatat ca dureaza ani sa castigi increderea si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.
*Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul circa 15 minute. Dupa aceea insa ar fi bine sa stii ceva.
*Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca, ci cu ceea ce poti tu sa faci.
*Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor, ci ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva.
*Am invatat ca oricum ai taia, orice lucru are 2 fete.
*Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde. S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi.

*Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.
*Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie, indiferent de consecinte.
*Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten, oricum te va rani din cand in cand, iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.
*Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii. Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine.
*Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
*Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea, dar TU esti responsabil pentru ceea ce devii.
*Am invatat ca daca 2 oameni se cearta nu inseamna ca nu se iubesc, si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc.
*Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc si nu faptele sale.
*Am invatat ca 2 oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit.
*Am invatat ca indiferent de consecinte, cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata.
*Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de oameni care nici nu te cunoasc.
*Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat, cand te striga un prieten, vei gasi puterea sa-l ajuti.
*Am invatat ca scrisul, ca si vorbitul, poate linisti durerile sufletesti.
*Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult iti sunt luati prea repede.
*Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
*Am invatat ca trebuie sa iubesc ca sa pot sa fiu iubita.

Lasă un răspuns

"Plangi cu sufletul, fara a ti se umezi ochii. Razi pentru a putea reusi. Iubeste pentru a-ti putea umple inima cu adevarata dragoste. E tot ceea ce iti trebuie pentru a fi fericit."
Iulie 2009
L M M M V S D
« Mai    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Categorii

Arhive

Blog Stats

  • 40,204 vizitatori

Top click-uri

  • Niciunul
