aMuse U | Amintiri | Utile

Vorbe de duh cu care „innebunesti” baietii.

Posted on: Martie 7, 2009

„-Fii sincer, crezi ca daca as fi dezbracata s-ar pune mai bine in valoare sandalele astea?

-Abia mi-am facut unghiile, baga tu mana in buzunarul din fata si scoate-mi cheile, te rog!

-Buna! Scuza-ma ca te deranjez, fac un sondaj pt Cosmopolitan, esti dragut sa-mi raspunzi la o intrebare? Vrei sa o facem acum?

-Azi nu mi-am pus sutien! E prea transparenta bluza?

-Sunt goala si ai 10 minute sa ajungi la mine acasa si sa ma impiedici sa ma imbrac….

-Eu si prietena mea suntem de parere ca esti cel mai sexy barbat din incapere, totusi nu te putem imparti. Esti de acord sa mergi numai pe mana mea?

-Azi sunt sclava ta…..spune-mi, ce sa fac pentru tine?

-Ce masina ai si cat castigi? Glumesc, nu sunt deloc materialista…..

-Diseara te asteapta o mare surpriza. Tu ai grija sa-ti iei vitaminele!

-Te rog din suflet nu te barbieri astazi, ador senzatia de asprime pe…..pielea coapselor.

-Imi place parfumul tau…asta e parfumul cu care se da viitorul meu iubit.”

Lasă un răspuns

"Plangi cu sufletul, fara a ti se umezi ochii. Razi pentru a putea reusi. Iubeste pentru a-ti putea umple inima cu adevarata dragoste. E tot ceea ce iti trebuie pentru a fi fericit."
Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

Arhive

Blog Stats

  • 40,204 vizitatori

Top click-uri

  • Niciunul
