aMuse U | Amintiri | Utile

Mi-am dat seama…

Posted on: Martie 7, 2009

*Mi-am dat seama ca nu conteaza ce am in viata, ci pe cine am.
*Mi-am dat seama ca nu pot sa te fac sa ma iubesti, tot ce pot sa fac este sa fiu o persoana care poate fi iubita, iar restul depinde de tine.
*Mi-am dat seama ca trebuie sa ma despart de cei dragi cu drag pt ca s-ar putea sa nu-i mai vad.
*Mi-am dat seama ca sunt oameni care ma iubesc, dar nu stiu sa o arate, iar daca ma iubesc cum vor ei, nu inseamna ca nu ma iubesc.
*Mi-am dat seama ca am dreptul sa fiu suparata, dar nu si rea.
*Mi-am dat seama ca trebuie sa iubesc ca sa pot fi iubita.
*Mi-am dat seama ca tot ce e frumos trece foarte repede.
*Mi-am dat seama ca un zambet sincer face cat soarele de pe cer, inseninandu-ti ziua.
*Mi-am dat seama ca niciodata nu e prea tarziu sa spui ca iti pare rau si sa incerci din nou.
*Mi-am dat seama ca e foarte greu sa iti gasesti un prieten si ca nu o s stii niciodata daca l-ai gasit sau nu, doar o sa speri.
*Mi-am dat seama ca tu esti singurul de care depinde fericirea ta.
*Mi-am dat seama ca odata ce ajungi sa iubesti ceva, e extrem de greu sa-i mai dai drumul.
*Mi-am dat seama ca trebuie sa muncesti si sa sacrifici foarte multe ca sa realizezi tot ceea ce iti doresti.
*Mi-am dat seama ca pretuiesti mai mult tot ceea ce ai, doar daca e facut de tine si doar atunci cand ramai fara el.
*Mi-am dat seama ca nu poti trece prin viata singur, ci trebuie sa te agati atat de oameni, cat si de lucruri.
*Mi-am dat seama ca prima impresie mai mult te incurca; dupa mai mult timp vezi ce e cu adevarat in sufletul persoanei si ajungi sa o cunoasti.
*Mi-am dat seama ca aceasta lista nu se poate termina niciodata; tot timpul, toata viata invatam si realizam ca nimic nu e asa cum pare.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

"Plangi cu sufletul, fara a ti se umezi ochii. Razi pentru a putea reusi. Iubeste pentru a-ti putea umple inima cu adevarata dragoste. E tot ceea ce iti trebuie pentru a fi fericit."
Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

Arhive

Blog Stats

  • 40,204 vizitatori

Top click-uri

  • Niciunul
